četvrtak, 5. veljače 2015.

♥ ♥ ♥ Hello ♥ ♥ ♥

Posted by Tinka's paper wonderlland at 17:08:00

•••
Bokić svima!!
Danas me malo puca ovo ludo ili ti grozno vrijeme ..
Ni malo mi se ne sviđa jer je hladno i pada mokar snijeg od kojeg nema nikakve koristi i baš je bljakić :(
Zato sam ja odlučila uvesti kod sebe na blogu kao što vidite još više šarenila ☺
Daaaa srćeka, srćeka i još malo srćeka, ali tu je  šašavi naslov i hrpa balončića hihi, nadam se da vam se neće zavrtjeti u glavi al meni je to baš fora hihihi...
Eto da samo ne pišem još slikica mojih heklanih radova ☺
•••
•••
Jedna kapica za prijateljicu a ova sa brkovima za moju veliku kćer Gabrielu :D
 •••
 
•••
 Kapica za mog muža, da mu nebude hladno
•••
•••
Rukavice sa brkovima za Gabrielu i sovice za Mihaelu
 •••
 
•••
 Moja klinceza Mihaela sa kapicom i rukavicama
•••
•••
A tu je i njezina kapica sovica koja spava
•••
Mislim da bi sada bio red za naheklam i sebi nekakav kompletić hihi, samo da si nađem vunu koja bude baš taman...
Toliko od mene, nadam se da vas nisam udavila hehe i da netko neće dobit napad od tolkog blinkanja hihihi.
•••
Bye Comments Pictures

Broj komentara: 5:

  1. I kod nas vreme je stvarno loše
    bura i zima
    a čemo proživjeti
    stvarno divni radovi
    sve mi se sviđa
    pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. draga sve je predivno!
    cure su predpotstavljam jako sretne zbog kapica i rukavica!
    super ti ide!
    mužu ti super stoji kapica.
    i sviđa mi se novi izgled bloga :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Tamara baš tako, vrijeme je užas al proći će i to ;) Drago mi je da ti se sviđaju moji radovi ;)

    dRAGA MOJA fIKI CURE SU ODUŠEVLJNE A PO mIKICI SE VIDI, SOVICE SU JU JAKO RAZVESELILE :d MORAT ĆU JOJ JENDOG MALOG JOPCA SOVICU ZAHEKLATI :d
    Hehehe a blog hihi a u pve tmurne dane malo šarenila i boje :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno je sve :) Baš se mi sviđa ;) Cure so baš sladke i sretne zbog predivnega poklona ;)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ;) drago mi je da ti se sviđa, i da cure su baš jako sretne a time i ja hihih :) pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši

♥ ♥ Thank you for stopping by, every post that you write really cheer me up ♥ ♥

 

... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea